Apriqot väska till salu

Sitter på jobbet med en fruktansvärd halsbränna ,bränner som satan i bröstet,och inga tabletter har jag med mig heller...)=

Annars är det jobb o praktik för hela slanten just nu,igår var jag även och städa en villa på 120 kvadrat,då jag fick ett samtal från en bekant som jag gjorde ett flyttstäd till förra året,som var rådlös o behövde städat,gick jättebra tog knappt 2 timmar,ska dit o putsa fönster på fredag då det blev så sent o mörkt igår..

Katterna lever,Mimmi börja löpa förra veckan så jag hoppas att hon är dräktig nu..så jag kan kastrera Bonnie så fort som möjligt,jobbigt med okastererade hanar...

Syrran for till Thailand idag med hela familjen på ett nybyggt 5 stjärnigt hotell,lite avis man är näää..var meningen att jag skulle med men putte ville inte åka,så jag avvaktar lite,kanske vi kommer iväg i december istället..

Har varit på 2 dagars kurs oxå på Hotel Södra Berget i Sundsvall med helpension,o det var kanon..nej nu måste jag gå till tvättstugan,plikten kallar,Tjingeling












Har en helt ny väska till salu butikspris 1350 kr,ge mig ett bud




Kommentarer
Postat av: Anna A

950

2009-11-19 @ 05:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0