Fyllda hål och nu kan du suga=)

så kan det låta en helt vanlig dag på folktandvården haha,började min sista praktikperiod idag på 8 veckor..så nu har man gjort 1 dag bara 39 dagar kvar...putte kom ju hem i fredags o han var sååå trött,vi skulle än dock fara till Solle på inflyttningsfest o sova över då vi ändå skulle till kramfors på lördag morgon,men blev inget av det vi vara bara hemma på kvällen då jag ordnat hit en rörmokare som skulle komma o titta på pannan,då jag haft 16 grader inne dom senaste dagarna..och han kom inte förräns vid halv 9io på kvällen så det blev så sent,han konstaterade i alla fall att cirkulationspumpen pajjat,så han ska komma hit i helgen o fixa det,funkar med elelement så länge..sen var vi på kurs i kramfors på lördan,blev middag hos mammis o sen for vi på bio o såg Flckan som lekte med elden,den var kanonbra,jag tyckte dock att dom kunde skippat den lesbiska schenen(hur fan stavar man till schen..),den var helt överflödig,pinsam o töntig..snacka om att man var trött efteråt då den var 2.20 lång..på söndag var det kurs igen o sen la vi oss redan vid 9..mimmi var försvunnen i helgen i 38 timmar men presis när vi skulle ut o leta hon så kom hon..skööönt..började oxå ryka ur höger bak däck helt appropå..tydligen har handbromsen hakat upp sig..luktade bränt gummi...ska lämna in bilen nästa vecka då jag inte har tid att vara utan bil den här veckan..ska byta bussning oxå vänster fram då reservdelen inte passa..nej nu ska jag fixa klart middan,helstekt skinkstek med sallad,grillad brysselkål o paprika o gräddsås.putte kommer ju hem när som helst han har ju börjat jobba i Sundsvall nu när jag ändå har praktik så nu jobbar han ännu mer än förut..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0