Skum Sida

vet inte vad som hänt med denna sida den ser onekligen skum ut..
annars så har livet gått sin gilla gång..köpte färg idag o har börjat måla brädrona ute runt det nya fönstret och köpt plåt som ska vara där..i helgen var vi och såg Jonas Gardell show på teatern..Tillfällig gäst i ditt liv och den var fan skitbra..Jonas slängde vatten på publiken imellanåt bla..och dom på första raden fick sitta med regnkappor på..dessutom hade han Kasperdockor med sig som var dildosar och en lösvagina..och en bok med ett runt hål i varje sida..ja det var helt crazy och skitkul ..har ju sett Mark Levengood men det här var bättre=)
Igår var vi på Ikea och shoppa loss...jag köpte äntligen hörlurar till datorn så jag får surround ljud i örat..när jag ska se film=)blev även äntligen köpt en skrivare o det var min första ,tänk vad länge man klarat sig utan..köpte även ett lammskinn till mig själv och ett till mammis när hon fyller år..hmm köpte även en jättegullig gräddkanna till kaffe i form av en ko hahaha..hittade 1 tröja,letade febrilt efter annat men hitta inget som vanligt..
Hittade en notis idag om massage idag,så jag bokade en tid åt Putte att prova o jag följde med 1 timme och det var ju en helt suverän massage..så nu ska jag dit på onsdag och sen ska jag fixa klippkort där o fara dit minst 1 gång i månaden..tänker unna mig det...nej nu ska jag försöka fixa till felet här på sidan om det går..tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0