Båtmotor till salu

har lärt mig en sak och det är att om man beställer postorder så bör man ta ett kvitto om man returnerar,då jag returnera en tröja till Bon Prix och den kom aldrig fram,däremot fick jag en faktura.Men dom var snälla och tog på sig det så jag har fått riva räkningen,Tack för det!

annars så har jag förmodligen foglossning fruktansvärt ont i svanken på kvällarna,täppt i näsan på natten så man får sova med munnen öppen och man vaknar över att man tror man är i Sahara och vattnet är slut..även blöder jag lätt näsblod nästan dagligen..dessa symtom är dock vanliga så inget man bör söka läkare för.Inatt har jag även haft en halsbränna från helvetet och från och till migrän...ytterligare symtom...det jobbiga är att man inte kan äta vilka medeciner som helst så jag har struntat i alla förutom alvedon..ska höra med läkaren om man inte kan ta Eeze mot migränen och Pepcid mot halsbrännan....

annars så knegar jag som vanligt,jobbat 1 månad som vikarie på mitt nya jobb men redan knäppt några kollegor som jobbat flera år på näsan då chefen ringde och erbjöd mig en tillvidare tjänst=)ändå är det typ 10 nya vikarier som börjat samtidigt som mig eller före mig..man blir ju lite glad må jag säga,måste vara nått magiskt med mig=)
Mina år i Kramfors Kommun räknas ju inte i nya kommunen man är ju liksom nere på 0 så jag vet inte hur detta kommer sig..

Har annars rensat lite i förråden och sålt min cykel,har även en båtmotor ute på blocket om nån är intresserad..
nu ska jag ta en dusch och sen äta lite scrambled eggs with bacon...har köpt en lyxigare variant av bacon som heter Butclers (ny i affären,)ska se om det är nån skillnad,den är då skuren fint i alla fall..=)sen blir det kneg från 1230-2130 Tjingeling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0