Cellprov

nu är jag i vecka 13,det har alltså gått över 3 månader,gud vad tiden går fort..beräknad nedkomst 21 oktober..
vi har i alla fall varit på inskrivning,dom tog blodprov i fingret och 3 rör blod ur armvecket ,,oh fy I hate it...det värsta jag vet är nålar,fast jag själv ger insulin,ganska märkligt...
sen var det ju dax förr cellprov  var ju 3 år sen sist, vilket man kan göra fram till v14..så jag beslutade mig att göra det ,kunde ju tackat nej om jag velat,men har haft cellförändringar förut så det var lika bra att få det bortgjort...hade lust att springa därifrån men det gick ganska bra blödde faktiskt ingenting fast det var smärtsamt..nu ska vi bara vänta till V18 då vi ska till sundsvall och få göra första ultraljudet...har fått lite symtom ,kissar hela tiden,ont i ryggen..foglossning`?..och ständigt hungrig...men inget illamående som tur är..

mamma min har skaffat sig 2 getter som heter Engla och Frida och som är heltama..man kan ta med dom ut i skogen och dom följer efter ..dom är så gulliga..ska lägga in en bild nån dag..
min katt Dennis som bor där har börjat med märkliga vanor,för det första är han jätte långhårig och när familjen har bastat och lämnar dörren öppen,då smyger han in och sätter sig längst upp och njuter..ändå är han en svensson,men man blir väl som dom man är med=)tänkte jag skulle fara dit imorn och bada honom han är helvit och efter vintern så är han nu grådassig...

har presis hämtat mina sommardäck måste in på verkstan imorn med dom och få dom påsatta..kan ju byta själv,men är man gravid så är man och Putte är inte hemma..

dax att äta lite och se på tv..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0