Pregnant

Tjohej har hänt lite grejer sen sist som jag vart hemlighetsfull med,men nu måste jag bekänna då folk annars tror jag bara äter hela dagarna då jag blivit ganska stor,och att det är skumt då jag blivit nykterist och slutat röka=)
JAG ÄR GRAVID...just nu i 11 veckan...spännande=)Igår fyllde Putte 31 och vi valde att gå ut med nyheten offentligt..



Sen har det hänt en till grej och det är att jag köpt grannens hus som ligger ca 500 m från oss,en mindre stuga,som jag ska hyra ut,trycket är enormt om att få hyra det så jag måste ta en funderare på vem som ska få denna ypperliga möjlighet att bo vid havet...efter att Putte börjat köpa egendom så kände jag att nej nu är det min tur att få något alldeles eget att rå om och förvalta...

annars har påsken gått i arbetets tecken,har dock hunnit med att fira den med ett rejält julbord som jag förberedde till på fredan då Putte kom hem från Norge,på kvällen gjorde vi 2 smörgåstårtor som vi bjöd på festen igår,med runt 15 pers,jag hade dock enorm ont i ryggen då foglossningen redan börjat)=så jag blev sängliggandes mest hela festen..dessutom har mitt högra knä krånglat känns som den går ur led ibland..kanske dax att kolla upp det snart...har även början till hallus valgux i vänster stor tå ..så kroppen börjar nog bli gammal=)men i allafall så blev jag chaffis då på lördag kväll,men med tidig hemgång,skönt att det finns taxi för dom som vill stanna längre..har just nu kommit hem från jobbet ,var så himla sugen på mer smörgåstårta så jag gjorde i ordning en lite snabbt,till kvällsfika så nu är vi mätta o belåtna..och ska strax sussa...Nattelinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0