Mexikebab

har jag just ätit från den lokala pizzerian,igår var vi på fest och sen utgång då jag var chaffis blev det en massa alkohol fria drinkar som var supergoda..kvällen var faktiskt skitkul utan alkohol,man hade full koll om man säger så=)...en ganska rolig anekdot jag måste nämna var en brad pitt liknande kille som var som en hök och skulle uppvakta mig hela tiden,fast jag försökte dissa han o talade om att jag är upptagen vilket jag definitivt inte hade gjort om jag varit singel haha dessutom var han relativt nykter o drack isvatten..han tyckte jag var snyggast på hela stället..härligt med lite komplimanger=)

annars har veckan gått sin gilla gång med arbete och vardagsliv..linda o annika var här i fredags och vi gjorde stan,shoppade och åt en superb lunch..

för tillfället chillar vi,snart ska jag göra klart lite avocado halvor med majonäs o räkor och sen blir det en film o tidig läggdax..ska köra Putte till Midlanda kl 0500 inatt,då det är Norge som hägrar igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0