Mozzarellapanerad kycklingfile

nu har jag lärt mig infoga flera bilder i samma inlägg så nu trycker jag in flera stycken=)
annars så har jag varit på bio och sett It´s Complicated den var helt underbar..räddat en kisse från döden,fick nämligen ett samtal om att den skulle skjutas och då var det bara att grabba telefon och börja ringa runt,fick tag i ett par i Ullånger som inte var så svåra att övertala=)annars så är det projekt byta köksgolv här som gäller..vi har nämligen en vit plastmatta där och allt syns,ids inte dammsuga varje dag som jag får göra nu..golvet är dock litet ca 9 kvadratmeter så det kan ju inet vara så svårt..syrran lura iväg mig på shopping idag och jag skulle inte köpa nånting egentligen men ibland kan man inte låta bli..

Parfym




Duschcreme



Duschcreme







Här är förresten köksgolvet är den vänstra i bild..





Skriver även in ett recept på nått smarrigt jag ätit:
Mozzarellapanerad kycklingfile

Tina några kycklingfileér,och banka ut dom ganska tunt.OBS!peppra o salta innnan panering
Vänd dom i rågmjöl och sen vänder du dom i uppvispat ägg..och sist i riven mozzarella,stek på medelstark värme i en stekpanna.
servera klyftpotatis,currysås och mango chuteny till.Glöm inte en grönsallad oxå=)

Nej nu ska jag ta mig en till dusch är frusen,tror jag håller på att bli sjuk..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0