Transibiriska järnvägen

nu har man varit ledig i 4 dagar så det känns lite drygt att man ska jobba imorn..Putte kom hem i fredags,vi åt en god middag o sen somna han då han jobbat natten innan han kom hem..lördan var vi hos pappis och åt tacos,fick även gjort lite pappers arbete bättre att beta av lite i taget innan det växer på hög..var kramm plus 28 år oxå,snacka om att sprittarmen levde rövare i magen..och alla sms man fick att man skulle komma ut haha men jag stod imot..ville inte dra ut när Putte presis kommit hem..

i söndags donade vi lite här hemma,jag fick lära mig och köra snöslunga så jag gjorde en stig till förådet ,det var faktiskt himla kul..=)

annars så kom jag på att bilen kanske måste besiktas snart,vilket jag glömmer varje år,så jag fick tag i en akut tid idag då det är körförbud idag oxå..men allt gick klockrent inga anmärkningar alls..tror jag det som jag kostat på och lagat styrleder med mera..

har haft mitt sista perfect home party idag oxå,så är det nån som vill akutbeställa nått i nån serie så är det bra att passa på nu..

sitter o filuerar årets resa mina drömmars resa..Transibiriska järnvägen i sommar 18 dagar,nån dag i Moskva,Mongoliet och Peking..Putte är faktiskt villig att hänga på ..bara det inte är för varmt=)Har kollat på om man skulle boka allt själv men priset hamnar på ungefär samma som en gruppresa så det blir en gruppresa i så fall..25 000 kr kostar det ca per person plus fick pengar så är nån sugen att hänga med så hojta till..nu ska vi dock avvakta lite så vi vet hur Puttes arbetssituation ser ut..han vill inte missa nån rotation i Norge pga av resan..så det gäller att allt klaffar isåfall..men bokning bör ske 8 veckor innan,då man behöver 3 visum..


nej nu ska jag ta en dusch o sen se en film med familjen i bingen..Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0