Vecka 20

tiden går fort och för varje gång Patrik är borta i Norge så har jag vuxit ännu mer,
väger nu 83 kg har alltså gått upp drygt 10 kg på 5 månader.På senaste ultraljudet så sa hon att det
förmodligen är 2 tjejer men lite svårt att se på den ena.Har dock börjat köpa mina allra första babis kläder.
Lite svårt att bestämma mig om jag ska köpa 2 likadana eller olika..och vilken storlek man ska köpa..kan ju vara att ena är större än andra..har tittat på tvillingvagnar,frågan är om den ryms i min bil,som det känns nu så vägrar jag köpa kombi,jag tycker dom är så fula..räcker ju att Putte har en tycker jag,men han behöver ju bilen mycket..
halsbränna och kickande barn i magen har man just nu,väntar på varmvatten så man kan ta en dusch..imorn ska man jobba igen,vart ledig idag...känns inge lockande alls...tjingeling



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, det var länge sedan du skrev något här :-) Hoppas du mår bra?

Hälsningar från Linda i Stockholm.

2010-08-17 @ 17:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0