Vinterfest i Kramfors

Låter mysigt..men får bli another time..ska köra syrran med gubbe på 30 års fest ikväll..äta gott och se på dom 2 dumburkarna jag har..
annars har det varit kanonväder jag o kissarna har suttit på altan o solat...ätit kanongod pasta med bacon,grädde och färska champisar...

igår var jag o Sofie och åkte skidor på Kinavallen,sjukt kul men sjukt jobbigt...glömde även muggarna i stål vi drack blåbärssoppa ur på bagagluckan plus ett par vantar när jag senare åkte iväg,vantarna hittades men inte muggarna..

tog en promenad med Nalle oxå till Annika för att se hur dom bor..väldigt trivsamt hus må jag säga..sen joina jag deras familj på pizza i Ullånger på Cezars och gud vad goda pizzor dom har...

min laptops fläkt sluta funka så jag lämna in den..dom konstatera att det var damm i den vilket jag misstänkte..det kostade 390 spänn det..skoj...NOT...kunde ju ha öppnat den själv o kollat...

annars är jag sugen på marsipan just nu..ska ta mig en sväng förbi Ica sen och köpa blåbärsbakelser med marsipan på...MUmma=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0