Ultraljud

26 maj ska vi ner till Sundsvall och se om det är ett barn i magen eller bara luft=)ska bli enormt spännande=)

annars så har jag blivit förkyld,härdade dock ut och jobbade hela helgen..på fredan var vi i Stensviken och eldade ris som patrik averkat nere vid sjön..på kvällen ides jag inte fara på nån majbrasa då jag var sjukt trött..vi har dock eldat lite här vid vattnet så det blir lättare att klippa gräs i sommar..

på lördan var jag o hämtade min bil i Lugnvik som varit på lagning,gnekar som en gammal resårsäng i bakvagnen,min privata bilmekaniker var helt säker på att det var stötdämparna så jag bytte dom för 3500 kr..när jag sen skulle hem så var det samma förbannade ljud i bilen..så man bytte dom i onödan,iofs var en av dom sämre men det hade nog hållt ett tag till,hade jag vart smart så hade jag lämnat in bilen på mercedes och inte varit dumsnål...
har ringt om en tid på MB i Sundsvall och ska ner dit på fredag..blir att punga ut lika mycket till..aj)=

i söndags bjöd mina päron på middag så vi var där och mådde gott..alla fall jag då Putte har så mycket att göra så han hinner knappt äta..jag har även börjat renovera en lägenhet i gallsäter som ska hyras ut..så jag har i princip varit där varje dag när jag inte jobbat..tycker det är så kul att måla,skulle vilja tapetsera oxå men jag kan inte göra det själv så jag får lejja nån..

idag har jag vart ledig legat i princip hela dagen i sängen o kurerat mig,fick ett ryck att jag vill fara på vårruset så jag fick ihop ett lag lite snabbt,vi är 6 st och ska heta Vårtgårdarna haha..så den 25 maj bär det av,ska bli så kul..

mimmi har börjat löpa igen,så det är kalabalik här inne..hoppas det tar sig denna gång och blir kattungar...
putte har åkt till norge igår på hans sista rotation för ett tag hoppas jag..och jag har fått mitt hus uthyrt..ska bara skriva kontrakt så får dom flytta in 1 juni...det är väl i princip det som har hänt..sen sist..inge märkvärdigt med andra ord=)Dax att laga lite mat,blir korvstroganoff o ris...Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0