Det tar sig sa Mordbrännaren!

Börjar ordna upp sej nu,fick nycklarna i posten idag,ratet for jag med på tippen med,bokat en grävare som ska komma på lördag och gräva bort björken.Känns som den tunga stenen börjar försvinna.
Jossan och Bea kom förbi och hälsa på idag,kul med besök imellan åt,får man nått ryck oxå att städa i ultra rapid=)Nu är det lungt i huset,skönt att bara vara!Känner mej så stressad på dagarna,då det känns som att man inte hinner med att göra det man vill göra.Ska ta o glo lite på TV och sen sussa.Sätter in bilder på barnen ,som ett proffs tagit,ramade in dom och gav bort i morsdags present.Mina päron/svärföräldrar vart alldeles rörda,kom allt en liten tår=)Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-19 @ 21:22:48
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: heidi

tyvärr behöver jag inte låna pengar för att handla,men tack ändå=)

2011-07-19 @ 22:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0