Goda Grannar NOT!!!

Dom som bodde i vårat hus innan oss vägrade ta bort 2 björkar på denna tomt,så dom vart ovänner med närmaste grannen pga av det.Och nu förstår jag vilket helvette dom haft det,då grannens fru kom hit o skrek åt mej som ett vilddjur/hyena ikväll.Helt otroligt!

Grannen har fått tagit bort dessa 2 björkar på våran tomt,så dom ska få bättre utsikt och gjort ved av dom,och ikväll hade vi fyrhjulingen och släpvagnen hemma,så grannen hade tydligen frågat Patrik om det var OK att låna dessa grejer o hämta veden nere vid stranden,och korsa våran gräsmatta.Patrik hade sagt att det var Ok och for iväg.Jag visste inte om detta.Wilma vaknar och jag hör ett himla väsen,så jag gick ut o sa att jag inte vill att dom kör över gräsmattan,ja men Patrik har lovat säger han,ja men det är ju jag som sköter trädgården och håller den fin,ja då får vi ordna det på nått annat sätt säger han.Det går 5 min ,jag sitter i soffan med Wilma när jag hör att grannens fru ropar på mej,så jag går ut på bron med Wilma och hon bara står och gapar och skriker.
Att jag är en jäkla egoist och missunnsam,jag sa att barnen vaknar ju av oväsendet,och att ni kan väl köra en annan väg med släpvagnen och hämta ved.Vadå vaknar säger hon ,vi körde ju motorsåg för nån vecka sen och då var det ju lungt,JA MEN DÅ SOV DOM INTE!...Hon fortsätter o skriker och säger att det är för jävligt..jag höjer rösten och frågar hur mycket dom ska ha egentligen.Dom har tagit bort björkarna dom har fått veden,och nu ska dom köra skyttel trafik på våran gräsmatta...Vi kunde få tillbaka veden för dom ville inte ha den,och hon fortsätter gorma så jag sa att jag behöver inte stå och lyssna på henne när hon står och skriker åt mej och så går jag in,hon skriker efter mig att jag är en egoistjävel.Det var den grannsämjan,Patrik kom hem och dom hade sagt till han att jag skrek åt henne och att vi nu är ovänner hädan efter.Jäkla hycklare!Kände idag att jag trivs bra att bo här,och att man kanske skulle bott kvar,men efter det här så skulle jag gärna flyttat redan imorn.
Kvällen blev förstörd och jag har sprängande huvudvärk,Tack så mycket! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0