Kramfors Stadsfest

På fredan var det lagomt med folk,så man såg vilka som var ute.På lördag var den knökfullt,var kö in till tälten.
Helt sjukt,och när man väl var inne i tältet så kom man ingen vart.Dom hade ju dragit in på ett tält i år,fattar inte varför nu blev det ju så att man inte handlade i baren för man kom aldrig dit,s¨där förlora dom pengar.Dessutom sålde dom endast 33 cl cider för 50 spänn,i Gladan tältet fick man 50 cl för samma pris.Maten i kramms tält var ingen höjdare,beställde en Räkbaguette.och måste säga att det var den sämsta macka jag ätit,den smaka blää.
Frukosten på hotellet,frukostbuffeé som det så fint heter,var mer som bed and breakfast hela vistelsen tyckte jag.
Tacka vet jag Finlandsfärjornas frukostar,denna frukost bestod bara av ägg o bacon,fil,mackor och lite pålägg,vart tog prinskorvarna vägen? I vårat rum var det 2 singelsängar som stod i varsitt hörn.Fan vad jag klagar=)
Det bästa var alla människor som man inte träffat på länge,som man fick sig en pratstund med,var så himla mycket folk jag kände i helgen,så att titta på uppträdandena på schenen glömde jag helt bort.Och vi slapp regnet!.Attans,bannar mej själv att jag inte såg Livin Covers sista spelning Ever)=.Over and Out..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0