Mossflox

Idag var jag o barnen till Skog,hämtade pizza från Cesars och tittat in på Lillans loppis,fyndade en gångmatta och redskap för smörgåstårta.Har klippt gräs både med åkgräsklipparen och vanliga maskin..rensat lite ogräs.Grannen kom och berömde mig ,dom sa att dom blev imponerade av att jag står i så mycket,det var kul att höra=) .Försöker puscha på Patrik att vi ska få ut bryggan snart,och hämta hem bastuflotten,den står ju parkerad lite längre bort på stranden ,där det är grunt,och där sitter den fast.Tänkte jag skulle prova att ringa Kustbevakningen imorgon och kolla om dom assisterar att dra loss båtar.Slipper vi kanske ävlas för mycket själv.
Googlar lite på perenner och sätter in en bild på MossFlox som jag ska köpa.
Nej nu är det dax att sova.Nattinatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0