Naturnes

Jag är en Buzzador.Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är heidimonica):
<a href=https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=heidimonica>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=heidimonica</a> 

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
<a href=http://www.buzzador.com?refstr=heidimonica&lang=SE>http://www.buzzador.com?refstr=heidimonica&lang=SE</a>

Jag och mina vänner har fått testa Naturnes Sjötunga,som faktiskt var väldigt bra,smart plastförpackning,som man kan göra egen barn mat i sen,200 gr i en burk,och ångkokat.
Idag var vi även i Birsta och då köpte jag Naturnes Biff/Tomat och barnen åt som bara den=)











Annars så hanns det inte med att handlas så mycket då vi kom ner sent,så jag ska försöka ta mej ner i veckan och handla utan barn.Den lilla tid jag hade på Birsta City efter alla dom vanliga Rusta mm,så fick jag tag i en kundvagn från helvetet,där ena hjulet lät som en stucken gris,hade ju Wilma i vagnen så jag slapp bära henne,snacka att folk titta,till slut sket jag i vagnen och lämna den efter vägen,och bar babyskyddet,himla tungt må jag säga så det vart inte så rooligt.Jag och min otur.

Vi hade även visning av huset idag,var en familj som kontaktade mej på facebook,då dom inte fått tag i mäklaren på 5 veckor!!!!..ÖÖh!  
Innan visningen så skulle jag lägga ner en billig matta i källaren,och då hedde jag ner en dyr lampa från Mio som gick i kras..ska försöka laga den,annars är det bara att bita i det sura äpplet och köpa nytt.

En tanke som slog mej är varför är man mer rädd om saker som är dyra,är det inte tanken som räknas?? Tänkte på dom som tex har dyra raskatter som jag själv,som inte släpper ut dom ,men har dom även bondkatter så går det bra?? Hur värderar man ett liv,i pengar ? Nattinatten


Kommentarer
Postat av: Linda

ja sjukt, men mina får gå ut o in som de vill:-)

2011-06-29 @ 15:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0