Dag 14 – Dåliga vanor och laster

Ja mina laster kom vi då till..just nu är det barnkläder,har ingen koll alls på hur mycket jag spenderar igentligen,vill nog inte veta det heller,sitter uppe till över midnatt och beställer kläder,har helt tappat intresset att köpa till mej själv,barnen är finare klädda än mamma just nu=)

Men eftersom jag älskar slisk,socker,bakverk och att baka så är ju det även en last som gör att jag inte trivs med mig själv just nu och kanske därav inget som passar i klädväg heller,ska försöka gå ner lite,sen kanske det blir roligare att handla till mej själv=)
Så shopping är nog min största last,efter det kommer socker,och giftpinnar.

Dåliga vanor var lite svårare,vad är en dålig vana?Att jag äter ganska enformig mat kanske,känns som att barnen går i första hand även där,kokar och lagar egen mat till dom,och varierar,kanske därför jag tappar intresset att laga nått gott till mej själv=)Datorn och facebook är oxå en riktigt dålig vana,har blivit ett stort beroende.Att jag sitter uppe alldeles för länge på natten är en riktigt kass vana,känns som man  ständigt är trött.

Att man inte lägger tillbaka grejer på sin plats hemma är ett stort problem,man får alltid leta efter nånting,eller så blir det fort stökigt.Måste blir en ändring,typ NU!=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0