Dag 17 – Barndomsminne

Hur ska man komma på nått bara så här..har så många fina minnen..

Måste vara somrarna i Finland,hos farmor..saknar henne otroligt mycket,hon var hård men rättvis presis som jag=)
På fredagarna var det städ dagar,och då fick jag inte träffa kompisar föräns vi städat huset,farmor och jag,var även tvungen att stryka alla mina T-shirtar vilket jag aldrig tidigare gjort,och hänga upp dom på galgar.Sen fick man gå ut o träffa kompisar,och farmor hon satt och vänta på mej tills jag kom hem.Vi bakade helt otroligt goda rabarber kakor i långpanna.På slutet bodde farmor på ett hem,och var inte så klar,men hon frågade efter mig,sa personalen och det gjorde mig så rörd.Nu är det inte lika roligt längre att fara till Finland,när inte farmor och farfar finns mer,huset tillhör familjen ännu,men jag tror inte jag vill gå in där mer,jag bryter nog ihop då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0