Ha ha Jessus

Vad jag skratta när jag kom hem från Simhallen ikväll,Wilma ligger på tvären under kudden haha..skulle få plats många barn i spjälsängen nu=)



Dessa köpte jag på MM i Sollefteå,dit vi for en sväng när Patrik ändå skulle hämta mera plant i Skadom,en jättefin stor butik med mycket bra priser det rekommenderas,dessa kostade 15 kr /styck..lite negativt var att vi fick bära barnen i butiken då det inte fanns kundvagnar för barn,jag hade Wilma sittandes i kundkorgen som jag drog på golvet,men det gillades ingen lång stund.Hade handlat mer om jag hade haft händerna fria,så hoppas dom köper in lite barnvagnar=)Nu ska jag njuta av lugnet o se lite TV.Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0