Hej världen!

Har haft problem att ta mej in pga av tekniska fel där av så långt mellan ggerna,men nu är jag här=)

I måndags hade jag städdag och sen kom Linda med familj-minus Erik o hälsa på,vi satt i solen och gotta oss,riktigt härligt.I tisdags var vi på Babyfik,och där var det sjukt mycket folk,men barnen älskar att vara där så dit far vi varje tisdag=)Fick även gräset klippt,när barnen vilade,så lite stolt över mej själv är jag allt.Idag hade vi mamma träff hos Ann-Sofie,med alla mammor i Oktober-Novembergruppen.riktigt trevligt och massa god fika.I övrigt har Willy börjat krypa riktigt fort nu jämfört med tidigare så man har fullt upp att passa.Han gillar inte att sova i sin spjälis så han brukar få sova med mig i dubbelsängen,men nu går det inte längre då han kryper iväg när jag värmer välling på natten.Kan hända nått riktigt otäckt,så nu är det spjälis hädan efter!I övrigt är jag allmänt less på gubben och karlar i allmänhet idag,jag trodde man berättade för sin familj om man öppnar eget företag,men tydligen hade det glömts bort,hittade en F-skattsedel i brevlådan.Oki att det pratatas om det tidigare men när man väl skrivit på så kan man säga det.Så nu måste jag komma på nått riktigt bra som han får kompensera mej med,för det tycker jag han bör göra,en ursäkt räcker inte.Nej nu ska jag sussa,snart morgon ju=)Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0