Jag mår så himla dåligt)=

När barn och djur far illa...känner mig så maktlös just nu,känns som att jag inte gjort tillräckligt,men vet inte riktigt vad mer jag kan göra just nu,vore det lagligt så skulle jag åkt dit o hämtat barnen ikväll,jag skulle ta hand om dom som om dom vore mina egna.Bara att avvakta,kanske det blir bättre,annars får jag nog bara fortsätta kämpa för att dom ska få den hjälp dom behöver.Nog om det negativa idag,ska berätta lite roligare saker..

Min kisse Dennis som jag har hos mamsen,som jag klappade sist jag var där på huvet,och det började välla ut var,och det luktade pyton,jag kände då att det vände sig i magen.Tvättade rent med bateriedödande och la på helosan,i det lilla hålet som var som en tunnel rakt in.Det har läkt helt,och jag är så glad=)
Förmodligen var det en fästing,eller hårsäcksinflammation.



Mamma har sparat mina favoritklänningar när jag var bebis,i över 30 år,jag visste inte det,och fick dom idag som en glad överraskning att klä Wilma med=)Tänk att jag varit lika liten som Wilma en gång i tiden,det är lite svårt att förstå..Ska strax se BB och sen stänga ner,ska iväg o simma imorn bitti 0630 har jag bestämt,får se om jag kommer iväg..och hänga på låset på Jysk,dom har en stor rea såg jag ikväll ,när jag kollade posten,bannar mej själv att jag inte kollade posten lite tidigare lär väl inte finnas nått kvar imorn)=Natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0