ZumBa

Tränat Zumba idag och det är ju bara för kul..så det rekommenderas..finns i Skog för den som vill..
Pratat med Kramfors kommunchef Peter Carlstedt idag och gud vilken sympatisk och trevlig människa,nästan så jag blev kär..haha..jag hade lite synpukter som jag ville framföra till honom,därav samtalet.Pratar gärna fler ggr med han=)Ännu en sockerfri dag,har funderat att äta glass i några dagar nu,då jag har en Cartedor Stracciatella i källaren,men suget har inte kommit ännu..Undviker inte socker men känner bara inte för det..NU ska jag läsa igenom dagens tidning och sen se BB..Ha en trevlig kväll!

Ps.Kom just på att när man har en polisbil bakom sig .blir man stressad men när man har en ambulans som inte är på utryckning ,känner man bara sig så himla trygg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0